Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Zasady funkcjonowania sekretariatu szkoły
Sekretariat szkoły jest czynny w godzinach:
- pn., wt., czw., pt. 8.00 – 16.00,
- śr. w godzinach 7.00 -15.00
Sprawy uczniowskie i nauczycieli
załatwiane są od godz. 10.00 – 14.00
Zadania sekretariatu
Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski, pisma interesantów, udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Korespondencja
Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, faksem lub elektronicznie.
Tryb i terminy
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Wszystkie sprawy wpływające przekazywane są Dyrektorowi Szkoły na bieżąco. Dyrektor podejmuje decyzje o kolejności i sposobie ich załatwiania.
Ponadto sekretariat wykonuje:
- zapisy oraz wypisy uczniów
- wydaje legitymacje
- wydaje duplikaty legitymacji oraz duplikaty innych dokumentów.
Osoba starająca się o duplikat danego dokumentu powinna złożyć w sekretariacie szkoły stosowne podanie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, koszt wydawania duplikatów jest odpłatny.
Ponadto sekretariat szkoły wykonuje zadania zlecone przez dyrektora wynikające z działalności statutowej szkoły.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 25-10-2012 - Edycja treści
- 11-10-2012 - Edycja treści
- 13-12-2011 - Edycja treści
- 19-12-2010 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 865